A fehérneműkészítő blogja

Teli Kosár

Teli Kosár

Rólam

2018. június 18. - Ágivarr

Üdvözöllek!

Ági vagyok, közgazdász, lakberendező, hobbivarrónő, és legújabban a londoni Intimate Apparel Technical hallgatójaként tökéletesítem fehérnemű-szerkesztő, -készítő tudásomat, gyakorlatomat.

agivarr.jpgNem, általában nem vagyok ilyen morcos.

12 éves korom óta varrok, erről 2014 óta írok blogot gomblyuk címmel. Varrós múltamról mindent megtalálsz ott a rólam oldalon.

Bár már gimnazista koromban is több, szabott kosaras ruhát varrtam, a fehérneműkészítés csak az elmúlt években kezdett foglalkoztatni. Ebben a témában kizárólag idegen nyelven, főleg angolul lelhető fel érdemi és kiterjedt szakmai tudásanyag; a fehérnemű-szerkesztést, -készítést jelenleg Magyarországon nem oktatják iskolai keretek között. Míg bugyit varrni könnyű, a tényleges melltartóvarrást, szerkesztést nálam egy jó másfél éves autodidakta "tanulóidő" előzte meg, ezalatt a létező szinte összes ezzel foglalkozó blogot elolvastam, könyvtárat építettem szakkönyvekből, gyűjteményt szabásmintákból, hogy legyen mivel elindulni, tesztelni, alakítani, véleményt mondani, a saját stílusomat kialakítani. Magántanárnál is megfordultam, és 2018-ban belevágtam a témában legnagyobbnak számító kanadai Bra-makers Supply által kiírt, havi rendszerességű kihívásba, ahol minden hónapban másféle fehérnemű varrásával kell, lehet bizonyítani az ügyességet, kreativitást. Ez az esemény ritmust adott a tevékenységemnek, biztosította, hogy időről időre új technikákat tanuljak meg, új anyagokkal ismerkedjek, és mindezeknek utánajárjak. Szükségét éreztem a tanulásnak, önképzésnek, az alapos gyakorlatszerzésnek, mielőtt arra buzdítalak, hogy varrj velem!

A blogomban olvashatsz a melltartók méretezéséről, helyes választásról, anyagokról, szerkesztésről, varrásról, találhatsz ingyenes szabásmintákat és olvashatod a véleményemet megvásárolható szabásmintákról, illetve saját műveimet is bemutatom, gyakran lépésről lépésre. Zárt Facebook-csoportomba (Teli Kosár Fehérneművarrás) lépve találkozhatsz a szárnyát bontogató magyar fehérneművarró közösséggel, megoszthatod alkotásaidat és kérhetsz véleményt, javaslatot is.

Nézegesd a blogot úgy mint egy képeskönyvet, olvasgasd, mint egy érdekes tankönyvet! Örömmel veszem, ha megmutatod, mit készítettél az írásaim segítségével!

Ági

A bejegyzés trackback címe:

https://teli-kosar.blog.hu/api/trackback/id/tr7214054668
süti beállítások módosítása