A fehérneműkészítő blogja

Teli Kosár

Teli Kosár

Merckwaerdigh Crop Top - egy kicsit más bralett

2019. október 25. - Ágivarr

A Facebook-csoportban már beszéltem erről a mintáról, meg is varrtam, de még nem mutattam be a blogon. A szabásminta alapján XS-L méretben varrhatsz bralettet, crop topot. Bár több Merckwaerdigh mintám van, ez az első, amit megvarrtam.

3a.jpg

A holland Merckwaerdigh kézzel rajzol mindent, az illusztrációkat és a szabásmintákat is, ez nekem nagyon tetszik. Kicsit ódivatúnak tűnhet, és talán nem túl professzionálisnak, de nagy múltú fehérneműtervező, aki megengedheti magának, hogy saját stílusa legyen.

merckweaerdigh_croptop.JPG

Azért más kicsit ez a minta, mint az eddig látott bralettek, mert a "kosárnak" van alsó és felső része, viszont az alsó rész jobb és baloldala egybe van szabva, így:

kepkivagas_3.JPG

A braletthez korallszínű lycra anyagot, rugalmas tüllt és csipkét választottam:

1.jpg

A bralett két rétegű: kívül a fényesebb lycra anyag, belül a rugalmas tüll van. A szegés nélküli csipke felső kosárrészt is alábéleltem a rugalmas tüllel, kis cikcakkal varrtam a csipke díszes szegélye alá, visszahajtás nélkül.

img_20191025_113815.jpg

Az összes varrás szendvicstechnikával készült, amiről részletesen a Poppy bralettnél olvashatsz. Pikós gumiból volt azonos színűm, de vállpánt gumiból nem, ezért a korall színű lycrával vontam be egy fehér gumit. Ennek a pontos technikáját hamarosan bemutatom.

img_20191025_114450.jpg

Nagyon rövid idő alatt elkészült, kizárólag kis cikcakk öltésekkel.

img_20190728_190747.jpg

 

4a.jpg

A blogra kihelyezett szövegek, munkák és az azokat ábrázoló fotók saját munkáim, az azokkal kapcsolatos szerzői jogok engem illetnek. Idegen anyagok felhasználása esetén a forrást feltüntetem. A szövegek, fotók kimásolásához, felhasználásához nem járulok hozzá, azokat kizárólag otthoni felhasználásra készítettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://teli-kosar.blog.hu/api/trackback/id/tr8415262102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása