A fehérneműkészítő blogja

Teli Kosár

Teli Kosár

Júniusban szivárványosat

2018. július 13. - Ágivarr

A júniusi kihívásban az LGBT pride jegyében szivárványszínekben kellett alkotni. Feltétel volt a kiíró mintái vagy saját szerkesztésű minta alapján bármilyen fehérnemű alkotása, amiben szerepel a szivárvány hat színe. Először is kezdjük azzal, hogy ki nyert.

ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉN!!!

Is, mert két nyertes volt ebben a hónapban is.

fb_winners.JPG

A csíkos felsőt a másik nyertes készítette, én pedig a jobboldali képeken szereplő bugyiszettet.

Kicsit már elegem van a bugyikból, de még lesz lehetőség melltartót varrni az év második felében bőven. Azért is döntöttem megint a bugyi mellett, mert szivárványcsíkos anyaghoz égen-földön nem jutottam hozzá, a tengeren túlról rendelés pedig szóba sem jött, hiszen a hónap végén érkezett volna csak meg (vagy még akkor sem), amikor már nincs elég idő varrni. Ezért azt találtam ki, hogy készítek egy-egy bugyit a szivárvány színeiben, és egy hetediket, ami színes. Ezek együtt kiadnak egy heti bugyiszettet :)

Még így is rendeltem az anyagokat (bubulakovo, a megmentő) és az Y-gumikat, 2 nap alatt megérkeztek. A puha és vékony viszkózjersey-hez nem akartam duplán varrni az Y-gumit, ezért találtam ki a felvarrás egy másik módját, ami szintén dekoratívvá teszi a szegélyt, és amiről már írtam egy részletes bejegyzést.

02_pride_elastics.jpg

A sárga és a zöld kivételével mind pont olyan színűek, mint a jerseyk, ez a kettő kissé világosabb. Alaposan megvizsgálta őket a kisfiam is:

03_pride_help_3.jpg

A bugyikat 40-es méretben szabtam ki a saját szabásmintám alapján. Ugye, milyen jól néznek ki már most?

05_sewing_panties_1.jpg

Először mindnek a lábközét varrtam meg.

05_sewing_panties_2.jpg

05_sewing_panties_3.jpg

Innen már bugyinként haladtam tovább, hiszen mindegyik után át kellett fűzni a varrógépet.

07_pride_panties_10.jpg

Nagyon szép lett a szegélye. Azóta többször mostam, és elmondhatom, hogy bírja a gyűrődést egy rétegben is az Y-gumi.

07_pride_panties_13.jpg

A szetthez egy kis tárolózsákot is készítettem a maradék anyagokból:

07_pride_panties_17.jpg

A hetedik bugyi pedig ilyen szivárványos-napsugaras lett:

08_pride_panties_sunday_2.jpg


08_pride_panties_sunday_1.jpg

A többi résztvevő alkotásait itt nézheted meg!

A kihívás további hónapjaiban készített munkáimat itt nézheted meg: Január, Február, Március, Április, Május, Július, Augusztus, Szeptember, Október, November, December.

A blogra kihelyezett szövegek, munkák és az azokat ábrázoló fotók saját munkáim, az azokkal kapcsolatos szerzői jogok engem illetnek. Idegen anyagok felhasználása esetén a forrást feltüntetem. A szövegek, fotók kimásolásához, felhasználásához nem járulok hozzá, azokat kizárólag otthoni felhasználásra készítettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://teli-kosar.blog.hu/api/trackback/id/tr1614111489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása