A fehérneműkészítő blogja

Teli Kosár

Teli Kosár

Márciusban fürdőruhát

2018. április 18. - Ágivarr

A fehérneművarró "verseny" januári lila és a februári piros melltartója után márciusban fürdőruhát kellett varrni. Feltétel volt a kiíró eredeti vagy módosított szabásmintájának használata, vagy tanfolyamai alapján a saját szerkesztésű fürdőruha. Ez lett az enyém:

Spring Splash 3.jpg

A bugyiját szerkesztettem, a felsőhöz klónoztam egy nagyon régi saját bikinimet. Az anyag amarillisz sárga névre hallgat, és tényleg. :)

[Yellow amarillis.jpg Forrás

Igazi fürdőruhaanyaggal dolgozni nem nehéz, inkább a rugalmas bélésanyag bonyolítja, amit minden rész alá kell szabni, mivel a világos színű fürdőruha vizesen nagyon átlátszó. Varrás előtt megrajzoltam:

00 Design and fabrics (2).jpg

Az anyagokat és a gumit a Taylor Kellék Szaküzletben vettem (online boltként is működik), ahol igen nagy kínálat van fürdőruha-anyagból.

00 Design and fabrics (3)

00 Design and fabrics (4)

Ugye hogy ugye?

Én ezeket választottam:

00 Design and fabrics (1).jpg

A kékből egyrészes lesz (remélhetőleg még a nyáron), beleszabott melltartóval. A gumik neve a bolt honlapja szerint bordázott nyersgumi vagy lapgumi, fekete és nyers színben kapható 8 és 20 mm szélességben. Tartottam tőle, de nagyon jól viszi a varrógép, könnyű vele dolgozni, gombostűzhető.

A bikinifelső bandeau (= szalag, pánt) szabású, azaz egy vízszintes csíkból áll. Lehetne elöl középen összehúzva, megtekerve, de ez csak "úgy" szimplán van, ez az egyszerűség tetszett meg benne, amikor réges-régen megvettem. Ilyen volt (ilyen voltam) :) :

Zöld bikini blur.jpg

Mára kinyúlt, elöregedett az anyag, a gumik megrepedeztek (én meg 20 évet fiatalodtam) :) .

02 Cloning bikini top (1).jpg

A belső szerkezetét megtartottam, ami egy (pár) "lebegő" kosár, tartást nem biztosít a melleknek, szóval nem árt, ha az nagyrészt még adottsága a viselőnek :) , viszont a megfelelő irányba tereli a melleket. A külső anyagokat és a gumikat cseréltem le, az oldalsó merevítőcsontot és a kapcsot megtartottam. Ilyen lett:

06 Sewing bikini top (6)

06 Sewing bikini top (8)

Utóbb hátulra felvarrtam a hátpántokat, amik elöl kiakaszthatók napozáshoz.

07 Bikini (6).jpg

A nevezésem nagyon tetszett a kiírónak, az anyagra külön rá is kérdeztek. A kiíró hölgy sorshúzásért felelős kiskutyájának azonban egészen más volt az ízlése, már megint nem engem választott ki a 14 pályázóból! :) A többi nevező munkáját itt nézheted meg!

A kihívás további hónapjaiban készített munkáimat itt nézheted meg: Január, Február, Április, Május, Június, Július, Augusztus, Szeptember, Október, November, December.

A blogra kihelyezett szövegek, munkák és az azokat ábrázoló fotók saját munkáim, az azokkal kapcsolatos szerzői jogok engem illetnek. Idegen anyagok felhasználása esetén a forrást feltüntetem. A szövegek, fotók kimásolásához, felhasználásához nem járulok hozzá, azokat kizárólag otthoni felhasználásra készítettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://teli-kosar.blog.hu/api/trackback/id/tr7414054714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása