A fehérneműkészítő blogja

Teli Kosár

Teli Kosár

Májusban alakformálót

2018. június 13. - Ágivarr

Bevallom, ebbe a kihívásba nem fektettem akkora energiát, mint a korábbiakba. Egyrészt valóban nagyon kevés időm volt varrni, másrészt nem használok alakformáló fehérneműt. De mivel tapasztalatot szeretnék szerezni minden lehetséges téren, ebben a hónapban is tisztességgel elláttam a feladatot, még ha nem is a legbonyolultabb darabot választottam.

Shapewear bramakers (4).jpg

A kiírás szerint alakformáló fehérneműt vagy fűzőt lehetett varrni a kiíró szabásmintája alapján készítve. Mivel fűzőt - azt az igazi halcsontosat - még nem varrtam (fűző szabású ruhát már igen), maradt az alakformáló fehérnemű, abból is a magas derekú nadrágra esett a választásom.

A fotó nem adja vissza, hogy az elasztikus anyag és csipke, amit használtam, nagyon kellemes sötét mogyoró színű. A gumikat most is festettem hozzá,  Teddy Bear színű Dharma festékkel. Mindjárt egy melltartóra való adagot is bedobtam a fazékba. :)

Shapewear bramakers (3)

A szabásminta nagyon egyszerű kialakítású, egy online tanfolyammal együtt vásárolható meg a Craftsy-n.

Shapewear bramakers (1)

Csak annyit változtattam rajta, hogy a szára teljes hosszát a csipkém szélességének megfelelően megrövidítettem.

Shapewear bramakers (2)

A nadrág különlegessége, hogy kis akasztókkal a melltartó oldalához erősíthető, hogy nem csússzon, pöndörödjön le a felső széle.

Shapewear bramakers (5)

Előnye, hogy nyáron a nagy melegben nem dörzsölődnek össze a combok.

Shapewear bramakers (4)

Ebben a hónapban tizánhárman indultunk 14 darabbal, és nagyon örülök, hogy legalább az egyik kihúzott nyertes egy bonyolultabb, időigényesebb fűzőt készített. A munkákat itt nézheted meg!

A kihívás további hónapjaiban készített munkáimat itt nézheted meg: Január, Február, Március, Április, Június, Július, Augusztus, Szeptember, Október, November, December.

A blogra kihelyezett szövegek, munkák és az azokat ábrázoló fotók saját munkáim, az azokkal kapcsolatos szerzői jogok engem illetnek. Idegen anyagok felhasználása esetén a forrást feltüntetem. A szövegek, fotók kimásolásához, felhasználásához nem járulok hozzá, azokat kizárólag otthoni felhasználásra készítettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://teli-kosar.blog.hu/api/trackback/id/tr4614054738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása