A fehérneműkészítő blogja

Teli Kosár

Teli Kosár

Augusztusban kétféle csipkéből

Melltartó az Ezeregy éjszaka meséiből

2018. szeptember 07. - Ágivarr

Az augusztusi kihívás témája "Lacey Days of Summer" volt, és a feladat szerint kétféle csipke felhasználásával kellett fehérneműt varrni. Lehettek ezek egy csipke két színárnyalata, két különféle csipke azonos színben, vagy két teljesen eltérő színű és mintájú csipke is akár. Én a harmadik változatot választottam.

img_20180820_123315.jpg

Drapp és türkiz, nem rugalmas csipkéim voltak, amikből elképzeltem egy melltartót. A gumikat, hátkapcsot, némi melltartó-bélésanyagot magam festettem kékre. Van még egy kis maradék testszínű powernetem, abból lesz a háta.

img_20180817_143038.jpg

A Bra-makers Supply Shelley melltartó szabásmintáját már rég kivágtam a saját méretemben, de két fürdőruhába való melltartókosáron túl nem jutottam vele. Akkor még anyatejes volt a ma másfél éves kisfiam, úgyhogy azóta változtak a méretek, újra kellett mérnem, és minő meglepetés és öröm, kisebb mintát kellett választanom. :)

20059873-origpic-373bd1.jpg

A Shelley kosara négy részből áll, merevítődrótos, teljes keretes melltartó. Úgy képzeltem, hogy a kosár felső részét varrom a kék csipkéből, a többi részt a drappból, és a keret közepére dísznek teszek még a látványos kékből egy darabot. Az összes csipkéből szabott rész alá nem rugalmas merevítőt tettem. A drapp csipkémnek két széle volt, szimmetrikus, tükrözhető mintával, így azt a módszert mindenhol tudtam alkalmazni. A keret alsó szélén emiatt nem tudtam egy darabból szabni a csipkét, két részből van, középen ezek találkozását a kék csipkével takartam el.

img_20180817_152950.jpg

A kész melltartó fotózása sem volt egyszerű mutatvány, kiterítve behorpadtak a kosarak. Ezért két cukordinnyével próbálkoztam, de azok folyton elgurultak. :)

img_20180819_154847.jpg

Úgyhogy végül egyszerűen felakasztottam egy vállfára.

img_20180901_134955.jpg

Ilyen szépséges lett a középrész:

img_20180820_123315.jpg

A végére hagytam a legjobb részt: ezzel a melltartóval is nyertem! 

winners.JPGMég az előző nyereményt sem költöttem el a webshopban, mostmár igazán be kell vásárolni!

A többi résztvevő munkáját itt nézheted meg.

A kihívás többi hónapjában ezeket varrtam: január, február, március, április, május, június, július, szeptember Október, November, december.

A blogra kihelyezett szövegek, munkák és az azokat ábrázoló fotók saját munkáim, az azokkal kapcsolatos szerzői jogok engem illetnek. Idegen anyagok felhasználása esetén a forrást feltüntetem. A szövegek, fotók kimásolásához, felhasználásához nem járulok hozzá, azokat kizárólag otthoni felhasználásra készítettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://teli-kosar.blog.hu/api/trackback/id/tr8014228479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása